BANKOVNI TECHNIKA.CZ Pavel Jampílek Cholenice 118 507 32, Česko (Czechia) | |
IČ: | 64796370 |
DIČ: | CZ6704252313 |
Telefon GSM: | +420 777 196 733 |
Dat. schránka: | p4bg2md |
E-mail: | servis@bankovnitechnika.cz |
Web: | www.bankovnitechnika.cz |
Poskytované služby servisního střediska:
- záruční a pozáruční servis
- servisní pohotovost
- systémová údržba zařízení
- výdej bankovní techniky
- prodej bankovní techniky
- REPAS bankovní techniky
- úpravy techniky
- po dobu opravy lze zapůjčit náhradní počítačku (pouze pro zařízení zakoupená u nás)
- pronájem techniky
- výkup použité bankovní techniky
- poradenství při nákupu techniky
- výhodnější ceny ND a servisních služeb na zařízení u nás zakoupená
- nastavení počítaček GLORY GFR, GFS, USF pro vyřazování neplatných emisí bankovek
- závoz a zaškolení
- technická podpora po telefonu
- odborné posouzení stavu zařízení
- odběr dosloužilé techniky a zajištění ekologické likvidace
Provozní doba:
Po - Čt 9 – 15 hod. (pouze v předem domluvený termín)
Pa - Ne zavřeno
Servis zařízení - doručení zařízení na servisní středisko přepravcem:
Před odesláním zařízení na servisní středisko nás vždy kontaktujte na tel čísle +420 777 196 733 a domluvte si podmínky servisu zařízení.
Zařízení zabalte do přepravního obalu tak, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Použijte přepravní obal, ve kterém bylo od nás zařízení doručeno. Do zásilky vložte se zařízením objednávku, kde budou uvedeny vaše kontaktní údaje + doručovací adresa, typ a výrobní číslo zařízení, popis závady a souhlas s Obchodními podmínkami i s Prohlášením o ochraně osobních údajů uvedených na www.bankovnitechnika.cz.
Na štítku zásilky vyplňte adresu: BANKOVNÍ TECHNIKA.CZ, Servisní středisko, Cholenice 118, 507 32 a přepravci poskytněte naše tel. číslo +420 777 196 733 a e-mail servis@bankovnitechnika.cz, aby nás mohl při doručování zásilky kontaktovat.
Po odeslání zásilky nám zašlete informaci o přepravci a číslo zásilky, abychom mohli pohyb zásilky monitorovat.
V případě, že nebude v zásilce objednávka (popis závady a kontaktní údaje) nebudou servisní práce zahájeny a budeme vyčkávat na kontaktování od zákazníka.
Po dokončení opravy odešleme zařízení na doručovací adresu a oznámíme zákazníkovi údaje o přepravě.
Servis zařízení - osobní doručení zařízení na servisní středisko:
Před závozem zařízení na servisní středisko nás vždy kontaktujte na tel čísle +420 777 196 733 a domluvte si podmínky servisu zařízení a termín doručení.
K zařízení přiložte objednávku, kde budou uvedeny vaše kontaktní údaje, typ a výrobní číslo zařízení, popis závady a souhlas s Obchodními podmínkami i s Prohlášením o ochraně osobních údajů uvedených na www.bankovnitechnika.cz. O termínu vyzvednutí zařízení Vás budeme informovat na uvedené kontakty.
Servis zařízení na servisním středisku "Na počkání":
V předem domluvený termín doručte zařízení na servisní středisko na adresu Cholenice 118, 507 32. Po vstupní prohlídce zařízení Vás bude technik informovat o předběžné ceně opravy a čase, kdy můžete zařízení vyzvednout. Čas vyzvednutí i cenu za opravu lze ještě telefonicky upřesnit v průběhu opravy. Účtováno je vždy od předem objednaného času. Platba v hotovosti.
Objednání (domluvení vhodného termínu) na "servis na počkání" provádějte na tel. čísle +420 602 966 777 nebo +420 777 196 733. Servis na počkání (dohodnutý termín) je vždy nutné potvrdit písemně Objednávkou ze strany zákazníka, kde budou uvedeny vaše kontaktní údaje, dohodnutý termín servisu zařízení, typ a výrobní číslo zařízení, popis závady a souhlas s Obchodními podmínkami i s Prohlášením o ochraně osobních údajů uvedených na www.bankovnitechnika.cz. Objednávka servisu zařízení na počkání na servisním středisku nezaslaná na e-mail servis@bankovnitechnika.cz nebude akceptována.
V případě, že zákazník bez včasného zrušení servisu nedoručí v objednaný termín zařízení na Servisní středisko, bude mu účtován Servisní poplatek za "Rezervaci technika na uvedený termín" ve výši 2 000,- Kč bez DPH (včasné zrušení servisu je min. 8 hod. před sjednaným termínem).
Servisní pohotovost:
Servisní pohotovosti je provozována na adrese: BANKOVNÍ TECHNIKA.CZ, Servisní středisko, Cholenice 118, 507 32
Provozní doba pohotovosti:
Po - Čt 7,00 - 9,00 a 15,00 - 20,00 hod. (servis a výdej pouze v předem domluvený termín)
Pa - Ne, st. svátek 10,00 - 20,00 hod. (servis a výdej pouze v předem domluvený termín)
Pro domluvení termínu provedení servisu vašeho zařízení nás kontaktujte na tel. čísle +420 602 966 777.
Poplatek za servisní pohotovost 2 000,- Kč bez DPH je vždy účtován k ceně za provedený servis nebo k ceně vydaného zařízení.
Servis zařízení v době servisní pohotovosti (dohodnutý termín) je vždy nutné potvrdit písemně Objednávkou ze strany zákazníka, kde budou uvedeny vaše kontaktní údaje, dohodnutý termín servisu zařízení, typ a výrobní číslo zařízení, popis závady a souhlas s Obchodními podmínkami i s Prohlášením o ochraně osobních údajů uvedených na www.bankovnitechnika.cz. Objednávka servisu zařízení v době Servisní pohotovosti (na servisním středisku) nezaslaná na e-mail servis@bankovnitechnika.cz nebude akceptována.
V případě, že zákazník bez včasného zrušení servisu nedoručí v objednaný termín zařízení na Servisní středisko, bude mu účtován Servisní poplatek za "Rezervaci technika na uvedený termín" ve výši 2 000,- Kč bez DPH (včasné zrušení servisu je min. 8 hod. před sjednaným termínem).
Servis zařízení - u zákazníka:
Kontaktujte nás na tel čísle +420 777 196 733 a domluvte si termín a podmínky servisu zařízení.
Zapůjčení náhradního zařízení:
Po dobu opravy lze zapůjčit zákazníkovi náhradní zařízení. Tato služba je dostupná při osobním doručení zařízení na servisní středisko pro zákazníky, kteří zakoupili opravované zařízení u nás. Pokud chcete tuto službu využít, kontaktujte prosím našeho technika na tel. čísle +420 777 196 733 a domluvte si termín a podmínky zapůjčení zařízení. Tato služba je zpoplatněna (pro zařízení v záruce je zdarma).
Zpětný odběr dosloužilé techniky:
Našim zákazníkům se zavazujeme k bezplatnému odběru (námi dodané) dosloužilé bankovní techniky. Zajištěním ekologické likvidace uvedených zařízení na naše náklady nebo opětovným použitím - postupy, kterými jsou výrovky nebo jejich částí, které nejsou odpadem, znovu použity ke stejnému účelu, ke kterým byly původně určeny.
Prodej náhradních dílů:
Volný prodej náhradních dílů ze servisního střediska je možné pouze po dohodě na tel. čísle 602 966 777
(pokud zvolíte osobní odběr je termín vyzvednutí nutné vždy domluvit s technikem). Tato služba je zpoplatněna.
Parkování u servisního střediska:
Zákazníci mohou využít bezplatné monitorované parkování u provozovny. Prosíme zákazníky o zvýšenou opatrnost při pohybu na parkovišti a chodníku.